Oto jak naprawdę działa mBank


Pod koniec zeszłego roku zainspirowany tym oraz tym postanowiłem zacząć oszczędzać na emeryturę na IKE. W tym celu złożyłem stosowny wniosek w mBanku o otwarcie stosownego konta mIKE Lokata. Jak wiadomo na IKE są roczne limity wpłat. Aby móc wpłacić do wysokości limitu, trzeba to zrobić do końca roku kalendarzowego. Stosowny wniosek złożyłem 10 listopada, tak więc byłem pewien, że prawie dwa miesiące czasu spokojnie wystarczą, żeby otworzyć to konto i coś tam sobie wpłacić. Niestety jak się okazuje byłem w grubym błędzie... 

Dzisiaj otrzymałem takiego właśnie emaila z mBanku:






Już wcześniej, jeszcze w listopadzie i grudniu, wielokrotnie składałem do banku reklamacje, pisałem emaile, dzwoniłem na infolinię. Zapewniano mnie, że wszystko jest OK, że lada dzień konto IKE się uruchomi. Najpierw z trzytygodniowym opóźnieniem dotarł do mnie kurier z dokumentami. Natychmiast mu je podpisałem i je odebrał z powrotem do banku. Potem się okazało, że kurier z opóźnieniem dostarczył przesyłkę bankowi. Ale nadal było dużo dni na uruchomienie konta. Dzwoniłem więc kilka razy do banku, ale jak widać niestety nic to nie dało. Otworzyli mi to konto dzisiaj a więc 8 stycznia 2015 r.



MUSZTARDA PO OBIEDZIE - przez Was przepadła mi możliwość wpłaty czegokolwiek w ramach limitu za 2014 !!!


Pomimo, że jestem wieloletnim klientem mBanku, to chyba przestanę go polecać komukolwiek!

Zobacz także

2 komentarzy

  1. To też niczego sobie.
    http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kraj/komornik-zabral-rolnikowi-ciagnik-bo-sasiad-mial-dlugi/bgcs5

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie banki są siebie warte, cześć bardziej inne trochę mniej

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM