Organizacja Parkrun Poznań

Dzisiaj organizowałem bieg Parkrun Poznań. Pomagały mi dwie wolontariuszki i spokojnie daliśmy radę. Pogoda pod kątem temperatury udała się do biegania idealnie, niestety trochę padał deszcz. Bieg ukończyło dzisiaj 121 osób - całkiem sporo.

Bezpośrednio po biegu udałem się na przebieżkę trasą Parkrun Cytadela, na szczęście pogoda ciut się już polepszyła.

Po powrocie do domu od razu przysiadłem nad wgrywaniem wyników do systemu. Udało mi się to zrobić bez większych problemów i wyniki są już na stronie Parkrun.

Dzisiaj jeszcze siłownia, a jutro bieg na 10,4 km w Daszewicach.

Zobacz także

2 komentarzy

  1. Jesteś stworzony do organizacji. Super wszystko zrobiłeś. Do zobaczenia jutro w Daszewicach

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się do gratulacji. Wyniki opublikowane ekspresowo :)
    Robert_II

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM