Moje plany startowe w styczniu i lutym 2015

17 stycznia w najbliższą sobotę będę prowadził Parkrun na Cytadeli.




18 stycznia a więc w najbliższą niedzielę o godzinie 12:00 planuję pobiec w imprezie pod nazwą Dycha z Obkładem. Niestety spóźniłem się z zapisem, więc liczę na pomoc organizatorów ;-) Wysłałem do nich emaila, może się uda jeszcze zapisać...

Mała aktualizacja: właśnie otrzymałem e-maila od organizatorów, że jestem zapisany. Wielkie dzięki!




24 stycznia w sobotę rano o godz. 9:00 poprowadzę kolejny Parkrun na Cytadeli, a o godz. 11:00 będę biegał w Grand Prix Poznania CityTrail nad Rusałką na 5 km.




25 stycznia o godz. 11:00 pobiegnę 12 km na Cytadeli w ramach biegu Endu Winter Run.




31 stycznia w sobotę rano o godz. 9:00 poprowadzę kolejny Parkrun na Cytadeli.


1 lutego została zaplanowana impreza pod nazwą Marceliński Bieg Zimowy na 8,4 km. Brzmi zachęcająco. Na chwilę obecną nic bliżej jednak nie wiadomo, nie ma zapisów na ten bieg.



7 lutego w sobotę rano o godz. 11:00 planuję biegać w Grand Prix Poznania CityTrail nad Rusałką na 5 km. W ten dzień zabraknie mnie raczej na Cytadeli.


8 lutego planuję wystartować w biegu narciarskim na 20 km klasykiem pod Wałbrzychem - Biegu Gwarków. Chyba więc ominie mnie Endu Winter Run na Cytadeli, pomimo że jestem tam zapisany. Nie rozdwoję się...



14 lutego będąc nadal na wyjeździe w górach chcę wziąć udział w biegu na 15 km klasykiem w Jakuszycach. Z tego powodu zabraknie mnie też na Biegu Walentynkowym na 5/10 km nad Rusałką, a szkoda, bo zapowiada się całkiem fajna impreza biegowa. Sprawdzona ekipa z biegu mikołajów gwarantuje dobrą zabawę. Siłą rzeczy nie będzie mnie też na Parkrun. Wychodzę jednak z założenia, że w tym roku pojawię się na Cytadeli w sobotę rano jeszcze pewnie kilkadziesiąt razy, a dopóki trwa sezon zimowy i jest śnieg do biegania na nartach, to należy z tego tylko korzystać i cieszyć się warunkami, dopóki są.


21 lutego w sobotę o godz. 9:00 pobiegnę Parkrun na Cytadeli.



22 lutego w kalendarzu widzę V Wildecką Dziesiątkę. Biegłem tam rok temu i było w porządku, bieganie po śmieciach wokół działek na Wildzie było nawet ciekawe ;-) Póki co brak jeszcze bliższych szczegółów organizacyjnych.


No i ostatni weekend lutego zaczyna się prawdziwe bieganie na nartach!!! Bieg Piastów 2015 !!!


27 lutego w piątek bieg na 15 km klasykiem

28 lutego w sobotę bieg na 50 km klasykiem

1 marca w niedzielę bieg na 25 km klasykiem



Będzie się działo!!! Niech moc będzie z Wami.





Zobacz także

3 komentarzy

  1. No to widzimy się i na Cytadeli i w Daszewicach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale patrząc na Twoje plany, to idziesz po bandzie. Jak widzę nie dasz rady 8 lutego na moim urodzinowym biegu nad Matlą pobiec. Ale powodzenia i goń Gwarków

    OdpowiedzUsuń
  3. No własnie niestety 8 lutego jest bieg gwarków, to jest przy samej granicy z Czechami, więc nie dam rady dotrzeć nad Maltę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM