Czytasz "Fakt"? Wynocha z mojego bloga!!!

Przeczytałem dzisiaj na stronie rp.pl ciekawy artykuł. Niejaka gazeta codzienna "Fakt" (jak widać ten tytuł może być niestety nieco mylący biorąc pod uwagę publikowane treści) w maju 2010 roku opublikowała artykuł pod znamiennym tytułem "Orgia w gimazjum".

Wyglądało to jak zwykle mniej więcej tak:



Ohyda! Nastolatki z Ostródy uprawiały grupowy seks w szkole. Orgia w gimnazjum. 5 uczennic w ciąży!

Tak właśnie krzyczały nagłówki w tej gazecie.

Gimnazjum w Ostródzie jest prowadzone przez gminę. Jak się okazało w procesie sądowym o zniesławienie, ten artykuł to jedna wielka bujda na resorach.

Gmina wygrała właśnie 100.000 zł tytułem zadośćuczynienia za naruszenie dóbr osobistych. Uważam, że kwota ta powinna wynosić minimum kilka milionów. Widocznie kolejne procesy i zapłacone zadośćuczynienia nie dość odstraszają od kontynuowania polityki pisania głupot w pogoni za nakładem gazety.

Okazało się, że jedynym faktem, który miał miejsce w tym gimnazjum, to fakt, że 5 uczennic zaszło w ciążę. Oczywiście nie jednocześnie, tylko po prostu zaliczyło wpadkę ze swoimi chłopakami, najczęściej w domach swoich rodziców. Co w tym dziwnego? Jestem przekonany, że w każdym gimnazjum czy liceum takich historii są setki jeżeli nie tysiące każdego roku. Co istotne nie było tam nigdy żadnej orgii, seksu grupowego ani niczego takiego.

No ale lepiej napisać takie głupoty na nagłówkach, żeby gazeta lepiej się sprzedała.

Pogoń za pieniędzmi i zyskami przeszła wszelkie granice.

Moje prywatne zdanie jest takie, że wolność słowa jest ważna, ale jak dochodzi do takich historii, to gazeta powinna płacić miliony, tak jak w USA. Wtedy następnym razem redaktor zastanowi się trzy razy zanim wymyśli i wyssa z palca kolejne historyjki.

Co ciekawe ten artykuł nadal znajduje się na stronach internetowych tej gazety...

Kończąc - jeżeli kupujesz taką gazetę, masz dożywotni zakaz wstępu na mojego bloga i tylko żeby nikogo wprost nie obrażać nie będę się wypowiadał co naprawdę myślę o czytelnikach tej gazety. Naprawdę nie macie na co wydawać pieniędzy tylko kupować papier toaletowy zadrukowany takimi głupotami???

Zobacz także

3 komentarzy

  1. Dodam jeszcze, że kilka lat temu Super Express ogłosił pewnego niewinnego człowieka pedofilem. Nie wyobrażam sobie jak funkcjonuje w społeczeństwie po czymś takim. Również bez konsekwencji (bo tytuł Hieny Roku to nie kara). Dlaczego tylko 100 tys. odszkodowania? Zobacz kto jest właścicielem większości mediów w Polsce. Nie ma kto zrobić stosownych nacisków. A kto ich skarze na wyższą grzywnę? Przecież jakby kara miała doprowadzić do likwidacji gazety to sprawę od razu prowadziłby "właściwy" sędzia. Najpierw moralność, potem reszta. Nie ma innej drogi do normalności. No ale w dzisiejszych czasach moralność to zbędny balast.
    Osobiście tego szmatławca nie nazywałbym nawet gazetą. Nie mam nawet telewizora. Nie będę z własnych pieniędzy finansował propagandy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba też chodziło o Fakt. Rok 2005. Przegrali sprawę również na 100 tys.

      Usuń
  2. No cóż, coś słyszałem o tej hmmm gaze.. nie wyjdzie spod palców, więc chyba mogę wejść:)

    OdpowiedzUsuń

Nieprzychylne, niemiłe i niekulturalne komentarze będą usuwane.

Komentarze

ARCHIWUM